2010. január 10., vasárnap

Ez+Az

Régen írtam már, és ideje volna. Sok minden történt sok mindennel kapcsolatban. Menjünk szépen sorban.

Tada-Manga
Valószínűleg utoljára írtam le a blogomba ezt a szót. Karácsony előtt ugyanis 7-en, köztük én is, (majd később még 3-man) kiléptünk a csapatból. Jó ideje zavart pár dolog, és nem kicsit. Sajnos mivel nem jutottunk velük dűlőre, úgy döntöttünk, nem akarunk tovább idegeskedni rajtuk, ezért közösen új fordítócsapatot alakítottunk Hell of Translations néven. Azokat a projekteket, amik fontosak számunkra, folytatjuk ezzel a csapattal, és természetesen új projektjeink is lesznek. Remélem sok olvasónk lesz, és megéri majd a belefektetett energiánkat. Ha valaki kíváncsi ránk, itt megtalál minket: Hell of Translations honlap

Hugi
No igen, nem tudom, írtam-e már róla, mennyire kiakaszt húgom osztályfőnöke. Húgom most 3-os, de mind őt, mind minket teljesen kikészít idegileg az a nő. Első óta folyamatosan baja van velünk, és olyan dolgokat művel, ami - szerintem - egy pedagógus számára megengedhetetlen volna. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy taníthat még mindig egy ilyen ember... Mindenesetre most minden erőmmel azon vagyok, hogy rávegyem anyát, vigye el Pécsre húgomat 4-től, mert ha így megy tovább, teljesen meg fogja utálni az iskolát, ráadásul minden maradék önbizalmát elveszíti. Viszont ahhoz, hogy el lehessen vinni, apának munkát kell találnia, ami egyelőre nem sok jóval kecsegtet. Remélem azért tavaszra megoldódik, és ez az utolsó ilyen szenvedős év...

Egyetem
Hát erre nem is érdemes sok szót vesztegetni. Még mindig csekély számban vannak értelmes/használható tantárgyaim és még mindig nem szeretem a csoporttársaimat. A maradék másfél évet megcsinálom, hogy legyen papírom, de az egésznek baromira nincs köze ahhoz, amit az oviban csinálni kell. Az az 1 vagy 2 hét gyakorlat ami félévente van többet ér a 3 év teljes egyetemi képzésnél. Szegedet se szeretem és alig várom, hogy végre visszaköltözhessek Pécsre.

Karácsony+Szilveszter
Az idei Karácsony szép volt és jó, viszont valamiért nem tudtam úgy belemerülni, ahogy szoktam. Talán túl sok minden összejött és egyszerűen nem tudtam rá koncentrálni teljes figyelemmel. Mindenesetre a fánk megint nagyon szép lett, a halászlé átlagon felülien finom, és megint kaptam sok mindent, aminek örültem. És amit én adtam a többieknek, annak is örültek.
Szilveszterkor sajnáltam nagyon, hogy Barbi és Fruzsi végülis nem tudtak jönni, meg persze az ikreknek is örültem volna, csak ők már korábban mondták, hogy nem fog összejönni. :/ Azért így is jó volt és sokat nevettünk meg játszottunk. A szokásos ünnepi súrlódások persze megvoltak, ami kicsit beárnyékolta a dolgokat, de remélhetőleg idővel megoldódnak nagyjából ezek is.

Nohát így hirtelen most ennyi jutott eszembe, majd ha lesz még valami, írok új bejegyzést.

2 megjegyzés: