2012. november 30., péntek

Helyzetjelentés

Kicsit eltűntem magam mostanában. Ennek számos oka van, köztük a legfajsúlyosabb, hogy épp a költözés kellős közepén vagyok, és nem kifejezetten van időm se olvasni, se animézni, se mélyenszántó bejegyzéseket blogolni. Emellett elkezdődött az ünnepi szezon, amivel az oviban is és otthon is rengeteg a munka, készülünk, alkotunk, kreatívkodunk, ötletelünk. Egyelőre például halvány fogalmam sincs, mikor és miből fogok tudni vasárnapra adventi koszorút gyártani, merthogy nem volt időm elmenni a városba alapanyagért. 


Az olvasással amúgy sem haladtam az utóbbi időben, mivel a harmadiknak választott párbajkönyvem valahogy nem egy olvasmányos, különösebben érdekfeszítő alkotás, szóval végül el is csomagoltam az egyik dobozba, mondván úgyse lesz időm és kedvem hozzá. Viszont nem akarok könyv nélkül maradni az ünnepekre, úgyhogy azt hiszem, egy időre félreteszem ezt a megkezdett könyvet (bár talán a doboznál messzebb nem kell pakolni), és megpróbálom beszerezni azt, amelyiket kifejezetten erre az időszakra szántam. Ha sikerül, talán bejegyzés is lesz belőle még Karácsony előtt.

Erről jut eszembe: a fő oka annak, hogy a kevés idő ellenére most írok, hogy villoghassak vele, milyen szépre sikerült átalakítani a blogom. Szerintem marha menő lett, nekem nagyon tetszik, amúgy is untam már a tappancsokat. Henrik megcsinálta nekem azt is, hogy ne legyen csúnya szürke keret és lábléc, úgyhogy most már pláne tökéletes. Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy írásban is elnézést kérjek attól a valószínűleg magyarul nem tudó egyéntől, akitől a blog sablonját szedtem, ugyanis bár tudom, hogy nem túl etikus, párommal leszedettem a bal felső sarokban lévő szalagot, ami a készítőt reklámozta, és helyette a láblécbe írtam az elérhetőségét. So, dear hotbliggityblog! Sorry for deleting your advertisement, but it was really disturbing there. I've put your url in the footer as a compensation. Hope you won't be too mad. :)

Nohát ennyi lenne a helyzetjelentésem, nem kizárt, hogy ha lesz rá cseppnyi időm, megmutatom majd egy bejegyzésben az adventi koszorúnkat is, ha elkészült, esetleg más díszeket vagy hasonló ünnepi dolgokat. Aki utálja a Karácsonyt, az egyrészt lehetőleg ne velem beszélgessen erről, másrészt kerülje a blogomat ebben az időszakban, nekem ugyanis a kedvenc ünnepem, és szeretem mindenhol kiélni a karácsonyi hangulatom.

Szóval egyszer csak jövök, addig is boldog decembert mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése